Pokemon haunter Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 tja, jag undrar om det finns några som fortfarande håller på med pokemon-TCG? för att jag ska spela i en liga undrar om någon har spelat i någon liga eller varit och tittat eller hört någon som spelat. Tacksam för svar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag spelar bara yu-gi-oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 spelar ibland när nån frågar har lirat ihop en EX lek mahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 spelar oxå bara yo-gi-oh :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag spelar inget just nu oh för, för typ 4 år sedan bytte jag pokemon kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Visst har jag väl några i bokhyllan men har aldrig använt dem i spel. Visst hade det varit kul men jag har tyvärr växt ur det nu. Men jag har för mig att det finns en svensk officiel Pkmn sida om Kort. Kom dock inte ihåg sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pipsu Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 tja, jag undrar om det finns några som fortfarande håller på med pokemon-TCG? för att jag ska spela i en liga undrar om någon har spelat i någon liga eller varit och tittat eller hört någon som spelat. Tacksam för svar :D Jag kan bara lite om pokemon crystal :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 det heter pokemon inte polemon. Jag har cirka 900 kort från förut när jag spelade brukar kolla på dem hälften av bunten är glitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 För 2 år sen hade jag pokemon kort men jag har sålt dem jag hade ca. 1300 st. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 jag hade typ två pokemon kort, eller iallfall två halvor till två olika kort. dom plockade jag inte ens upp från marken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 spelar bara yu-gi-oh (pokemon e ute :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Pokemon e inte ute!I December e det inne igen när Pokemon Diamond & Pearl kommer!Det är pokemonkorten som e ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.