ville10 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 När man precis har fixat 4:de elementet i svärdet, sett att vaati var kungen, har gjort dom där tre stunfigurerna till levande igen och kommit in i dark hyrtle. Vad gör man då??? fattar ingenting. Jag ser kungen som sten men hur kommer man in dit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror man skulle förminka sig och gå in. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Tänkte det också men minnskning saken är också instängd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokégalen Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Tänkte det också men minnskning saken är också instängd... Enkelt! Gå till våningen ovanför kungen. En massa Skellet och Wich finns där. Spräng väggen till höger och gå in. Där kan du krympa dig. Gör det lämna rummet och gå nedåt. Där ser du ett stort hål i golvet(du kan inte missa) Ramla ner gå upp igenom ett hål förstora dig tryck på knappen väck kungen! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) Tack ska prova det Det funka TACK!! Redigerat 9 Mars 2005 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 vad ska man göra när man klarat vaiiti? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg