Hoppa till innehåll

Webbdesign Team


ceco

Rekommendera inlägg

Skulle gärna vilja lära mig... någon som kan någon bra nybörjar-webdesign-kurs lr liknande??

 

har en liten början till skola på hemsidan som finns på min profil.

 

annars finns ju websdeignskolan.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså orka skriva OM html...

jag vill gärna vara med...

hemsidan kommer snart...

den e inte riktigt klar än...

jag kan väldigt mycket om html...

Men kan inte alla slå ihop sejj och jobba på EN ENDA hemsida

så försöker vi få den stor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej finns det någon där ute som vill vara med i ett webbdesign team som alla kan lära sig från alla

 

söker medlemmar

 

max antal medlemmar 4-5 st

 

visa en hemsida som du har gjort

 

ålder

 

Varför har du ett max antal medlemmar som får vara med? Är det inte bättre ju fler som hjälper till?

 

Jag vet inte om jag vill vara med. Jag ska tänka lite på det.

Jag är 15 år och kan html riktigt bra. Php och mysql håller jag på och lär mig för tillfället. Börjar få grepp om det nu. Jag har en websida som jag håller på och plockar med ibland när jag får tid och lust. Jag försöker få igång ett forum och hittils går det rätt bra faktiskt :P

Jag har inte så stor lust att gr ut adressen till min sida eftersom den fortfarande är under konstruktion och ingen grafik gjorts. Men om du vill se den så kan jag ge dig adressen.

 

Ville bara säga att jag tycker det är rätt kul att se några som påstår sig kunna koda en websida men som egentligen använt sig av en webside-editor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, håller med om det sista stycket!

hata alla WYSIWYG editors!!! (What You See Is What You Get)

 

använder själv bara en html editor, där du skriver koden för hand, men använder snabbkommandon för t.ex. radbrytningar mm. fixar lite med en bröllops site som min brorsa gjort i en wysiwyg editor, och i koden finns flera hundra rader med ren "skräpkod".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm...

men jag hålel rmed i det sista styckt där med...

det end jag hatar är tillexempel när ni förkortar spel och ord...

typ som WYSIWYG editors!!! (What You See Is What You Get)...

e d inte lika bra och skriva hela ordet istället för o skriva förkortningen...själv kan jag ganska mycket html...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Offtopic:

 

Nä, vissa förkortningar är menade att uttalas och skrivas som förkortningar. Ska man kanske sluta säga och skriva USA? Det är smidigare att förkorta vissa saker och WYSIWYG är ett av de orden. Ingen skulle orka säga eller skriva "What You See Is What You Get" editor hela tiden. Därför förkortar man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...