Hoppa till innehåll

Cs Hack


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

hallå? Är någon av er Admin på en server?

Om ni nu skulle vara det så borde ni veta att NI får ha fusk såsom Wallhack.

Det är för att om ni misstänker att en fuskar så aktiverar ni Ert fusk och så Speccar ni den misstängte, då ser ni om han har fusk (pga. att han drar siktet mot fienden även fast han e bakom en vägg osv..)

Det kan ju vara så att F.E.A.R har speccat killar med fusk men det är inte så troligt..

 

Och angående banningarna så bannar man i snitt 10 pers per dag på dom populära servrarna..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JU när jag spela CS många killar tycke om att använda wallhack elle auto aim  <_< jag vet inte vad jag ska göra!!! ska jag hitta en hack och fuska tillbaka ellle? :(

!!!!hjälp mig!!!!

 

!!!Och jag vet en bra sidan som man kan laddar ner alla Cs hack och Half-life 2 hack!!!

 

här kan ni se några wall hack och Auto aim hack

post-20719-1110297384_thumb.jpg

post-20719-1110297653_thumb.jpg

 

Läste ditt mail om wallhack och aimbot det stog att du visste en bra sida vad heter den??? Jag vet hur man aktiverar :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak jag vill berätta ni får gärna fuska men! det förstör bara spelglädjen för oss andra och senare kommer du inte att tycka det är kul Obs om d typ fuskar i en vecka då har du tappat din cs stil det kommer inte bli lika lätt som det var förut när jag fuskade ett tag då tappade jag mitt cs stil så jag var tvungen att tränna mot bottarna igen LOL! Ett tips vad gör du när du bli bannad från din steamID du kanske ligger ner på goolvet och vrålar JAG ÅNGRAR men Och det kommer du med asså du blir inte stängs från steam i en månad vecka typ 2 till 1 år blir du bannad ;) Tänk på det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Som N-Graved sa..

 

Ni bestämmer själva om ni ska fuska på CS. Jag kan erkänna att jag fuskade på Diablo och har varit bannad sen dess. Jag älskade det spelet jätte mycket och jag e jätte sur på mej sj och de som tog min CD-key.

Tänk på dom som inte fuskar på counter-strike..De blir jättearga på de SOM fuskar och laddar ner Cheats själva för att hämnas. Sedan har dom blivit rätt fäst med det och tror inte att någon kommer att märka dom..

 

Det här e bara vad jag tycker..Ni bestämmer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...