Lin0z Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Är det värt att köpa nintendo DS och hur mycket kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 1490kr på siba för DS en... sen är det spel för 400 styck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 vart att köpa: SJÄLVKART! pris: så som tv_gamer skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 hur kan ni veta om det är värt att köpa en DS????? för ni har ju ingen än.. men jag har... så jag kan ge ett riktigt svar: Ja köp ett :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 OKEJ!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 import från USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag intygar. Jag har bara spelat Metroid Prime Hunters [First Hunt], och jag tycker det äger! Undrar hur icke demospelen är :rolleyes: (Spelat på min kompis DS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel_galen Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 de e värt att köpa!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Dum fråga klart alla som har ds och skriver här skulle säga att det är värt att köpa och om du frågar alla som har PSP om DS är värt att köpa så säger dom nog "Nej, Köp psp istället" det är upp till er sj*vla och om du vill hitta biligaste priset kolla på www.pricerunner.se ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 DS är lätt värt o köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja, det är värt att köpa. Kanske att du borde vänta tills fler spel kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja Nintendo DS är absolut värt ett köp!Mario DS bjuder på mycket kul och ett långt äventyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg