K.K. Slayer Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 de kommer idag. P.S.värsta surprise kolla sidan http://www.nintendo.se/news/news.asp?maini...d=0&newsid=1211 .D.S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Det är f*n inte bara Amerikanare som får bonus skiva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Exakt :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Men man får väl den bara om man köpar det där kittet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 aaa de får man och de där kittet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Kitet släps den 5 december om nån undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 ja tror ingen här kommer att köpa de för att alla har väll NGc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 ja, men alla som inte har NGC kan ju köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 jaaa isåfall..... de klart dom ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Här ska man prata om Mariokart Doubledash. Snälla, jag vill inte anmäla denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 vi snackar ju om double dash snälla anmäl den inte då kommer alla vära trådar försvinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Nej det hade jag aldrig gjort heller! Min kompis fick 31 poäng på Special Cup och vann. Jag fick 32 och kom bara 2:a. Vi körde inte samma omgång! Jag fick någonting som heter Luigi´s Mansion när jag klarade 150cc på Mushroom Cup. Det är något Battle game. Men jag ser inte att jag har nåt sånt. Dessutom så var Boo bredvid Luigi´s Mansion. Fasst man fick han inte. Man kanske får chans att få han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg