Mattenator Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 inget spel är perfekt. bara dom som gör spel med känsa (inte för att jag vet nått om hur dom gör spel men ändå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ett spel som är perfekt ska man kunna fortsätta spela om 10 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Mario Kart Double Dash. Min polare fick det för bara några dagar sen. Jag tycker iof dom kunde ha laggt ner mera tid på handlingen i det spelet. Och dom skulle ha kunnat piffat upp grafiken lite. Jag förstår mig inte på Gamecube (eller Nintendo) Dom gör bara spelen i halvgrafik. Alltså.. Gamecube är gjort så att det ska klara mer än hälften så mycket som dom spelen som är producerade nu är. :shock: Men jag kan förstå dom också. Det är ju samma med datorer, om man precis har köpt ett spel och det står kanske Minimum req. 450Mhz coh man har det. Nu är det ju inte så att spelet inte funkar på det bara för att det är minimum. men det är nästan alltså. Gamecube skulle kunna prestera mycket mera men hur kul är det om ett spel man köpt Laddar i 700 år? Kanske inte så jätte kul. Hare bra! Mvh Cheatorx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Det är ett racing spel det ska inte va så mycket handling :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 det är mäst handling i äventyrs spel och inte i racing spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 precic min mening 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Jag älskar det spelet, så jag ger det 10/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 grunnat i veckor ,har nu bestämt mig,JAG SKA HA DET SPELET. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 JAG SKA KÖPA mARIOpARTY 5 NÄR DET KOMMER UT. sKA NÅGON MER KÖPA DET, ELLER ÄÖR DET BARA TRÅKIGT?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 JaG sKa InTe KöPa D, mEn Nu TiLl ÄmNeT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Okey, men Koopa Paratoopa´s kart är ju kass. 1 i speed. Men 5 i acceleration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 d e bäst att ha mkt i speed och mkt i accel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg