Gäst Link^ Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Man kommer få med en bonusskiva när man köper de. Får man med en bonus skiva med mario kart till gc det fick inte jag när jag köpte det för iså fall vad är det för en skiva :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 en skiva med demospel som 1080 avalenche, billy hatcher och en massa andra sen var det också en massa filmer om gc spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 hur får man ut den då? asså var får man den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 man kunde få den i amerika men det går ej att få i sverige men man kan importera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag trodde man fick den om man köpte ett GC med MK:DD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 vad vinner man i star cup 100cc Läs där: http://www.fuska.se/fusk/?id=4668 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 När vi köpte GC'et fick vi med MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag köpte MKDD efter typ ett år Ångrade att jag inte valde det samtidigt som jag köpte GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag köpte MKDD efter typ ett år Ångrade att jag inte valde det samtidigt som jag köpte GC Jag gjorde typ samma misstag som du... Fast jag köpte det dock efter 6 månader... Fast när jag hade varvat det så tröttnade jag... Fast nu tycker jag att det är kul igen, speciellt när man spelar mot kompisar...Och när det är en stor klunga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 har ni testat det där med LAN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag köpte MKDD efter typ ett år Ångrade att jag inte valde det samtidigt som jag köpte GC Ok jag köpte MKDD efter 14 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 jag köpte när det var nytt, då fick jag ett rött omslag eller vad det nu heter som skivan sitter i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg