Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Man ska få bättre tid än 2:03:000 då får man SG på Dino Dino jungle. Jag skulle vilja möta er, och se om någon skulle korssa mig på DK mountain jag är med bland dom 50 bästa i Sverie på den banan. Okej, jag är en av dem 50 skickligaste på att köra in i väggar och stå stilla där...Jag är grym med vapen... Det hade varit en hård match.... Fast jag gör nästan blue boost mer än vad jag kör--- Trollungen: Han är 15 år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag skulle också vilja mötats på donkey banan och framför allt baby banan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag skulle också vilja mötats på donkey banan och framför allt baby banan! Jag skulle vilja köra mot er i cuper och på alla banor... Så man har chans på andra banor man kan bättre på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Vart ser man vilken tid man behöver för att få SG på dom olika banorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det står bland annat i nintendo tidningen nummer 2 2004 annars på internet nåt stans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 HÄR står det annars fusket näst längst ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nåon som lyckas krossa min tid på DK mountain ? Om ni gör det så skicka ett PM. Tiden på DK mountain: 2.04.*** Vilka ska köra i Nintendo SM 2005 i MKDD? hehe.. tänk om några av vi skulle gå vidare och möta varann :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nåon som lyckas krossa min tid på DK mountain ? Om ni gör det så skicka ett PM. Tiden på DK mountain: 2.04.*** Vilka ska köra i Nintendo SM 2005 i MKDD? hehe.. tänk om några av vi skulle gå vidare och möta varann :) Okej... Fick 2:11.... Men inte tagit nån genväg.... Skla råsatsa på 2:04.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ett stort "lycka till" behövs. Du måste få Boost på varenda sväng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 min bror fick 2.06 jag har 2.10 jätte svårt att få bättre ju :( men jag ska också försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Visst är det Xade? Ja måste öka med lite bättre tid nu i helgen. Tog han genvägen då? Ja har också jättesvårt och slå mitt rekord :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 vet inte vad han gjorde, men han är bra i alla fall. jag har lyckats med genvägen en gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg