Elite Cheater Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 När jag ska installera BattleField Vietnam säger den att det redan finns installerat, men jag har uninstallat de men det gick inte stog " Couldn't open log.txt" eller ngt liknande, så, hur ska ja kunna installera det nu ?, dvs; När jag installerar kommer det: Install sen next osv. sen lägger den av o säger: Game already exist eller ngt liknande, Snälla hjälp mig :( :( :( // Elite Cheater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Ämnesrubrik ändrad, ffs ha en rubrik som speglar ämnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 hur uninstallerade du? satt du i skivan och klicka på uninstall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 om jag skulle råda dig något är det, gå in på hårddisken där du installera spelat sedan program och sen letar du efter spelet någonstans där, när du hittar mappen med själva spelet så är det bara ta bort hele sk*iten och sedan installera på nytt :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) om jag skulle råda dig något är det, gå in på hårddisken där du installera spelat sedan program och sen letar du efter spelet någonstans där, när du hittar mappen med själva spelet så är det bara ta bort hele sk*iten och sedan installera på nytt :student: nej det år inte man får sätta i skivan och klicka på unstall och av markera alla dom där grejjorna så jorde jag Redigerat 9 Mars 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 leta efter & ta bort alla filer som har Battlefield Vietnam & instalera det sedan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 leta efter & ta bort alla filer som har Battlefield Vietnam & instalera det sedan igen Nej det går inte jag har fersökt du får sätta i skivan och klicka på unstall och av markera alla dom där grejjorna så jorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 När jag ska installera BattleField Vietnam säger den att det redan finns installerat, men jag har uninstallat de men det gick inte stog " Couldn't open log.txt" eller ngt liknande, så, hur ska ja kunna installera det nu ?, dvs; När jag installerar kommer det: Install sen next osv. sen lägger den av o säger: Game already exist eller ngt liknande, Snälla hjälp mig :( :( :( // Elite Cheater. Ring en person som jobbar med sånt där och be honom ta bort allt och installera det igen , dom har ju speciella skivor och sånt så dom kan fixa det , men det kostar ju pengar trotsallt..Bästa sättet om ingen annan kommer på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Planer Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 gå in på dehär datorn på skrivbordet och sök på spelets namn och radera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 leta efter & ta bort alla filer som har Battlefield Vietnam & instalera det sedan igen Gör inte det! Du kommer inte att kunna spela det spelet mer då!Man måste urinstallera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.