ReGaLiS Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 har hört en massa om att det ska komma en single o LAN patch till WoW men kan f*n inte hitta den infon någonstanns!! vet någon om det e sant lr inte?? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 För det första... Så skulle WoW bli väldigt långtråkigt själv... Och för det andra... Varför spela LAN när man kan spela online? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 mm håller med .. Man kan ju spela online med polarna och så kan man använda ventrilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Men det är ju kul att ha lan också om man har ett par kompisar hemma, lan är ju roligare än internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag holler med båda det kan vara kul att spela bara med kompisar och det e kul att spela på internet ps. vilken värld kör ni i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag kör ej WoW, men det verkar skojigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 det är ju bäst om det finns både LAN & online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag kör på Zenedar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woffen Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag tycker det är helt lammt om man kan spela wow LAN. Det förstör hela känslan att spöa andra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Men ahh det e ju f*n bättre att kicka ass me någon noob brevid dig på ett LAN så att man kan skratta åt hans sorry ass :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 De finns många noobs online också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.