Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Kan nån fusk till Tibia!!! VARNING!! LADDA ALDRIG NER TIBIAGG HAN SOM HAR GJORT DET E EN TROJAN "Hackar in på din dator" JAG FRÅGADE MIN NORTON ANTIVIRUS 2004 OM DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 tja du kan ju alltid använda MC...lr tasker (tasker kan fiska lr plocka upp spjut åt dej när du tränar som pally...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 LOL jag har tasker och Micro eller vad det heter e ju typ samma sk!t..... Jag menar fuskprogram eller fuskoder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Kan nån fusk till Tibia!!! VARNING!! LADDA ALDRIG NER TIBIAGG HAN SOM HAR GJORT DET E EN TROJAN "Hackar in på din dator" JAG FRÅGADE MIN NORTON ANTIVIRUS 2004 OM DET! hur får man tag i tibia då utan ladda ner det från tibia.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Vadå utan att ladda ner det??? Det e ett spel man laddar ner som CS...utan cd Du kan söka efter det på www.download.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 OK, norton är bra att ha... ibland... det hjälpte inte från ett virus som hade smittat en fil som inte ens fanns på min dator. Jag kunde bara använda datorn några minuter innan den slocknade om jag hade modemet på. Fast nu är det fixat med ett annat virusskydd som man kunde ladda hem och det är jag glad över :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag tror inte att du SKA föröka fuksa jag gjorde det och då försvann alla mina saker så då slutade jag köra tibia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Kan nån fusk till Tibia!!! VARNING!! LADDA ALDRIG NER TIBIAGG HAN SOM HAR GJORT DET E EN TROJAN "Hackar in på din dator" JAG FRÅGADE MIN NORTON ANTIVIRUS 2004 OM DET! tja...om du inte räknar mina "fusk" till tibia så finns de inga, trodde du de lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 helt rätt de ända fusk som finns är scams, de säger ge mig password och bla bla bla så kommer du få _______, jag testa det oxå det är bra scamms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rakii Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 j*vla cp noobs ni är.. WARNING : MAN BLIR HACKAD AV GG. j*vla noob säger jag bara.. Man är ej 100 % säker på att om det är en keylogger men om det är det behöver man inte bli hackad .. Man sätter ju på gg efter man har loggat in. Så att om det skulle vara en keylogger där så blir man inte hackad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rakii Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Och btw... Fusk är inte svårt att göra om man anstränger sig.. Jag har fusk fast delar inte ut det till nån nästan.. Bara till min polers som kör fast jag fixar då inte för orimliga lvl och skills för då blir man bara deletad direkt för cheat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Svär inte och dubbelposta inte heller! Om du ska skriva nånting mera kan du klicka på ''ändra'' Knappen istället för att dubbelposta... Och om du inte kan ge han något fusk så ska du inte skriva här. Aja, Back To Topic. Finns ett fusk som heter Cheat o' Matic. Det ska funka att få mera level på det programmet för det funka på Runescape att få hur mycke skills, lvl man ville osv. . Det är virusfritt tror jag för mitt Norton varna mig inte när jag laddade ner programet. Sen finns det ett program som gör så att man kan ändra skins på tibia, t.ex. om du vill vara en ''Demon'' kan du välja Demon på programet så går du runt som en Demon. =P Kom dock inte ihåg namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.