Hoppa till innehåll

Kan nån fusk till tibia =P


Gäst Xray
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OK, norton är bra att ha... ibland... det hjälpte inte från ett virus som hade smittat en fil som inte ens fanns på min dator. Jag kunde bara använda datorn några minuter innan den slocknade om jag hade modemet på. Fast nu är det fixat med ett annat virusskydd som man kunde ladda hem och det är jag glad över :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

j*vla cp noobs ni är.. WARNING : MAN BLIR HACKAD AV GG. j*vla noob säger jag bara.. Man är ej 100 % säker på att om det är en keylogger men om det är det behöver man inte bli hackad .. Man sätter ju på gg efter man har loggat in. Så att om det skulle vara en keylogger där så blir man inte hackad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och btw... Fusk är inte svårt att göra om man anstränger sig.. Jag har fusk fast delar inte ut det till nån nästan.. Bara till min polers som kör fast jag fixar då inte för orimliga lvl och skills för då blir man bara deletad direkt för cheat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svär inte och dubbelposta inte heller! Om du ska skriva nånting mera kan du klicka på ''ändra'' Knappen istället för att dubbelposta...

Och om du inte kan ge han något fusk så ska du inte skriva här.

 

Aja, Back To Topic. Finns ett fusk som heter Cheat o' Matic. Det ska funka att få mera level på det programmet för det funka på Runescape att få hur mycke skills, lvl man ville osv. . Det är virusfritt tror jag för mitt Norton varna mig inte när jag laddade ner programet. Sen finns det ett program som gör så att man kan ändra skins på tibia, t.ex. om du vill vara en ''Demon'' kan du välja Demon på programet så går du runt som en Demon. =P Kom dock inte ihåg namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...