WASD Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Om ni har gort nått bra spel kan ni lägga upp det här. Jag ar gort detta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Länken funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 det finns redan än sån här tråd lås den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Testa att gå in här & tryck på Bad fighters.gm6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 du har ställt in medlemsinställningarna för högt. nu kan bara medlemmar i gruppen se innehållet. har ansökt om medlemskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 bli medlem då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag HAR ju ansökt skrev jag ju nyss. du bör ha fått ett mail om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hmm, var spelet gjort i flash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Antagligen i GameMaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 japp, och det är i gamemaker 6 format, så man måste ha det för att kunna öppna och spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) jag HAR ju ansökt skrev jag ju nyss. du bör ha fått ett mail om det. ok, jag ska tilllåta dig Redigerat 14 Mars 2005 av Ow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jag HAR ju ansökt skrev jag ju nyss. du bör ha fått ett mail om det. jag fick inget majl men nu har jag ändrat så att alla kan bli medlemar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.