Mango Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 "May the force be with you" alla Star Wars diggare! (Alla som inte gillar Star Wars får lära sig att göra det). Jag undrar några saker och hoppas att ni kan svara på dem. För det första vill jag bli vän med några som gillar Star Wars, både spelen och filmerna. Ni kan ju alltid ta och Pm:a mig i så fall. Det andra jag undrar är vilka Star Wars spel ni gillar, kanske SW:KotOR 2? Finns det nån Star Wars klan, om det nu finns det så vill jag bli medlem i den. Jag kan det mesta om Star Wars, så om ni undrar något så är det bara att fråga, vad som hellst. Må kraften vara med er en en gång, vi ses i episod 11: HK-47:s återkomst, skoja bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag tycker att SW:Galaxis värkar vara SK*T bra :) , men det är för dyrt för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Ingenting är för dyrt när det gäller Star Wars, min mycket unge padawan "May the force be with you, always" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Nu skippar vi skit snacket och vad var det du ville prata om? Om du vill tjafsa om Star Wars så gå gärna till Allmänt och skriv där. Men själv diggar man ju Star Wars, kanske inte de nya filmerna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) (Dubbel :visslar: ) Redigerat 9 Mars 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag kan en bra Star Wars sida här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 drömmer ni om star wars om nätterna eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 star wars är grymt. den nya filmen kommer typ i april eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag gillade star wars förut, nu tycker jag att det är lite fjantigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Star Wars är absolut inte fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag gillar både filmerna och spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag gillar både filmerna och spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.