Slasktratt Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Nu är det så att jag skall köpa Ps2. Måste man ha en sådan DVD-Fjärrkontroll som till X-box som typ kostar 500kr extra. ? 300poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Köp ps2, fast man behöver ingen dvd kontroll!!! man kan använda en vanlig spel kontroll som dvd kontroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bodiablo's rech Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 du behöver ingen fjärrkontroll det är bara lite svårare med handkontroll men det funkar iallafall :new_smilie_colors1: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag fick min på köpet när jag köpte min PS2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag köpte mitt ps2 nästan direkt när det kom ut, så det kosta 4000 och inga tillbehör till. Jo man fick en handkontroll, men det går ju inte att spela utan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det går bra utan dvd kontroll det är bara att andvända den vanliga kontrollen masi=värsta dyrt,jag köpte mitt 2 dagar efter det kom ut och jag fick med sagan om de två tornen (spel) och minnes kort och en extra kontroll för bara 3990 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 när jag skulle spela dvd på min ps2 blev bilden utdragen så allt såg extra långt ut, men dt är bättre nu när jag har widescreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 när jag skulle spela dvd på min ps2 blev bilden utdragen så allt såg extra långt ut, men dt är bättre nu när jag har widescreen ja, men det var inte fel på ditt PS2 då för att det måste du ställa in på din/er TV så att ni får det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terminator Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har PS2 och man behöver ingen fjärrkontroll........ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle anka Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Man behöver ej DVD kontroll till Playstation 2 man kan köra endå genom att trycka på olika knappar.Om man trycker på "SELECT" så får man fram en meny där man kan styra :!: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Men kontroll kan ju va bra och ha också till exempel :roll: om man inte spelar så mycket o bara kollar på dvd kan det ju va skönt att ha kontroll 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 På DVD filmer så är det så att man måste ändra formatet på skärmen annars kan det bli lite utdraget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg