Gäst capri Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Jag har kommit till Wind templet, och jag har gjort de mesta, fast nu ska jag gå in genom en dörr på nedersta våningen för att komma till bossen, men dörren finns inte där. Hur får jag fram dörren? Jag har verkligen provat på alla sätt jag kommer verkligen inte på det! Tack på förhand!
Gäst Pcplayer Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 gå in på gamefaqs.com och leta efter en bra guide där den finns jag har använt den den är bäst!
mikaelrask Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 om du har så kandu prova med leans of true.
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 Det finns inte liens of truth på wind waker <_<
Gäst Pcplayer Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi...ker_swedish.txt där har du capril! Redigerat 10 Mars 2005 av bowser jr boy
KazeN Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 Jag tror att det senaste du gjort är att du har räddat makar, rätt? Minns du vart han blev tillfångatagen? Just det, dit ska du. Du måste ta med dig makar uppför rummet (kolla på kartan om du är osäker). I slutet av det hela kommer du till två switchar så att det öppnar sig nere vid fläkten, lycka till!
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 men nu låser vi denna tråd för allt står på min trailer!
sir axel Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Jag har kommit till Wind templet, och jag har gjort de mesta, fast nu ska jag gå in genom en dörr på nedersta våningen för att komma till bossen, men dörren finns inte där. Hur får jag fram dörren? Jag har verkligen provat på alla sätt jag kommer verkligen inte på det! Tack på förhand! Hej! Du måste ett par våningar längre upp och trycka på två knappar! (ta med dig Makar) Först så måste du besegra is-skallar och en sån där konstig hand. Jag hade väldiga problem med att lista ut vad man skulle göra jag också!
Rekommendera inlägg