Hoppa till innehåll

Stickay


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Andreasswf

jo alltså det är en speciell person som har gjort det det finnns inte många i världen eftersom det är pirat koåior på zelda blandat medpokemon blandat med JAG VET INTE VAD och så att jag har tagit screen shot gubben är vit och det är det sissta GB spelet det rycktas att nån Peff har gjort spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst ymphinorx

jo alltså det är en speciell person som har gjort det det finnns inte många i världen eftersom det är pirat koåior på zelda blandat medpokemon blandat med JAG VET INTE VAD och så att jag har tagit screen shot gubben är vit och det är det sissta GB spelet det rycktas att nån Peff har gjort spelet

 

Kan du visa din screen shot då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle en "privatperson" vid namn Peff, släppa ett Gameboyspel i rätt format utan förlag i en viss mängd? Hur skulle han kunna göra Gameboyformatet?

 

Stickay finns det inte ett Gameboyspel som heter, närmast är Sticky. När jag sökte igenom ett Gameboyarchive så hittade jag inte någon som hette Peff heller.

 

MEN, det finns en chans att det faktiskt finns. Richard "Peff" Rubens utvecklade 1998 Steckay till Gameboy, med det släpptes aldrig. Istället finns det bara att få tag på ROM till dator, men våra vänner har väl redan sagt att det är till Gameboy och inte spelas på emulator.. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
  • 4 veckor senare...
×
  • Skapa ny...