mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Det finns olika världar man kan ta....... ok ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 jo alltså det är en speciell person som har gjort det det finnns inte många i världen eftersom det är pirat koåior på zelda blandat medpokemon blandat med JAG VET INTE VAD och så att jag har tagit screen shot gubben är vit och det är det sissta GB spelet det rycktas att nån Peff har gjort spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jo alltså det är en speciell person som har gjort det det finnns inte många i världen eftersom det är pirat koåior på zelda blandat medpokemon blandat med JAG VET INTE VAD och så att jag har tagit screen shot gubben är vit och det är det sissta GB spelet det rycktas att nån Peff har gjort spelet Kan du visa din screen shot då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Varför skulle en "privatperson" vid namn Peff, släppa ett Gameboyspel i rätt format utan förlag i en viss mängd? Hur skulle han kunna göra Gameboyformatet? Stickay finns det inte ett Gameboyspel som heter, närmast är Sticky. När jag sökte igenom ett Gameboyarchive så hittade jag inte någon som hette Peff heller. MEN, det finns en chans att det faktiskt finns. Richard "Peff" Rubens utvecklade 1998 Steckay till Gameboy, med det släpptes aldrig. Istället finns det bara att få tag på ROM till dator, men våra vänner har väl redan sagt att det är till Gameboy och inte spelas på emulator.. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag spelar det på EMU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vad heter Sista bossen i Stickey då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 det heter stickay och jag ska visa mina screenshots men kostar det FM ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 som jag sa kostar det fm att visa bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg