Cyper Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Kanske lite onödig tråd, men jag undrar när gta state of europe kommer. Har hört att det ska komma 2007. Vet nån något så SKRIV! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Hmm.. låter ju ganska stort faktist. :P De skulle vara rolit om de var i europa men om de inte är i ett engelsk talande land så kan de bli lite problem med radion på bilen, och uppdragen kanse? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Hmm.. låter ju ganska stort faktist. :P De skulle vara rolit om de var i europa men om de inte är i ett engelsk talande land så kan de bli lite problem med radion på bilen, och uppdragen kanse? :S Om det inte är engelska kommer dom inte sälja många spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 det kommer heta GTA:amerika! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle det vara svenska skulle det vara ett skiit spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 det kommer heta GTA:amerika! håller med !!! :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle det vara svenska skulle det vara ett skiit spel <_< mm det skulle inte va så rolit istället för C.j Göran persson eller hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 elle GTA Universum hehe :blink: ööööööh man kan åka till rymden å så och om man kommer för nära solen så dör man och så åker man till sin egen stad å ser när man spela i spelet ......jaaaaa :gitarr: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men GTA:Europe skulle varit kul, så fick man åka stora flyg mellan länderna och så, eller köra till andra länder, och då skulle dat varit RIKTIGT stort! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag tycker GTA: Amerika! man kan vara i hela usa! fett typ åka till chicago och sen dra till las vegas fy va sjönt det skulle vart då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag tycker GTA: Amerika! man kan vara i hela usa! fett typ åka till chicago och sen dra till las vegas fy va sjönt det skulle vart då! Det kommer va i los angeles men jag vet inte namnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hoppas det inte är Los Angeles det är juh med i sa, men jag hoppas värkligen att Chicago kommer att finnas med.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg