Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) ...DET GÅR MYCKET RYKTEN PÅ NÄTET, JAG HAR HITTAT GTA BOGOTA, GTA TOKYO SAMT GTA WARZONE! MEN TYDLIGEN HAR ROCKSTAR REDAT REGISTRERAT HOS AMRIKANSKA PANTENTVERKET GTA6!!!! Redigerat 14 Mars 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag trodde Rockstar väntar med GTA serien för att göra ett bilspel innan eller har jag fel? :huh: De gör ju redan Midnight Club 3! :cool: Men det skulle va skönt om det skulle vara lite Driv3r aktigt! :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 4,an då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Fast jag tror dom släpper nästa GTA till PS3, om bli blir så, blir det fett! Redigerat 14 Mars 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jo de lär ju bli de.. fast ja tror de kommer på ps2 iaf då .. lr vet inte.. men ska de bli i europa lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) OFFTOPIC: nej men i winewood så finns ett kontor som min pappa äger han startade det från allra första början. så jag undrade om det fanns med i sa eller är det inte så detaljerat? det företaget heter comsol? men i winewood finns det ett ebgames finns det med i spelet jag har varit i LA och NY i usa.ONTOPIC:GTA New York skulle sitta skönt ju! föresten sweet det finns ett riktigt ställe i LA som heter winewood där var jag Redigerat 19 Mars 2005 av msxmsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Fast jag tror dom släpper nästa GTA till PS3, om bli blir så, blir det fett! Jag tycker bara att det skulle va halvt "fett", för om det kommer ut till Ps3, så måste man köpa en helt ny konsoll! <_< :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Fast jag tror dom släpper nästa GTA till PS3, om bli blir så, blir det fett! Jag tror att det kommer till PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Tror jag med, men jag tror att det kommer fler GTA till PS3 sen med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Men om det blir så att nästa GTA kommer ut 2007, och Ps3 sägs komma ut 2006, så, jag tror inte att det kommer till Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 nja.. okej .. kanske ä så . tror ja me nästan ... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag skulle ju inte vilja att den kommer till Ps3, men vad ska man gö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg