Avregistrerad Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) E det många här som ska köpa dag??? eller ni som bokat det, kommer ni få det efter helgen? vilka spel ska ni köpa/har bokat??? Redigerat 11 Mars 2005 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jag har den redan,har haft den i någon månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Beställt det och Pappa har hämtat det! Får spela det om några timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 ska köpa den är minst 1460 kr i sverige och 240 $ i england stor skylnnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Dom har inte dollar i England men... Ne, skiter i att köpa DS än på ett tag, men var med två kompisar som köpte DS kl. 10 i morse, vi håller just nu på att spela DS multi player metroid Prime first hunt demo å dricker pilsner...Det är f*n grymt. Vi testar även två olika spel. Mina två kompisar köpte Rayman och mario. Coolt som f*n! Lär ju inte sova mycket inatt i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Ska inte köpa det än... Väntar en tag så att priset sjunker... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nyss kom jag hem med det Nya Nintendo DS!! lite jobbigt bara att det måste ladda :blink: haha ir det kanske inte behöver laddas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 nepp, har redan testat, som behövs inte laddas=) styrningen e aas grym, det äger allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Ja ir hur!! på Metroid Prime var den as skön! har inte köpt nått spel till den en! men jag får väl lira Metroid Prime och mina GBA spel så länge ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Grymt jag köpte det den är faktis bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) mmh.... jag vet! ;) Du Freesy_man vilket av Rayman och Mario tyckte du var roligast?? Redigerat 11 Mars 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jag har den redan,har haft den i någon månad Jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg