Gäst Beldur Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ska få den i födelsedags present... Jag önskar mig bara DS till födelsedagen ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag fick min igår(11 mars) Jag har redan räddat luigi och möter andra bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag fick min igår(11 mars) Jag har redan räddat luigi och möter andra bowser Jag har klarat det till 100%. Jag tycker att Super Mario 64 DS var en besvikelse. Det är jättelikt N64 versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag köpte det i går med mario ds snart på bowser bara 25 stjänor kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag har inte köpt nått spel än :( men ska göra det snart! Jag hade inte råd med Nintendo DS men fick låna pengar av mamma o pappa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag hade lätt råd me det, men jag vill inte köpa nåt spel en, jag ska bara köre MP:hunters demot tills jag känner mig säker på kontrollerna, sen ska jag kätt köpa wario were:touched =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ja men ursäkta att jag är en tjej då som köper kläder!! annars hade jag nog haft råd!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hur får man Luigi på Super Mario 64 DS? Demo Metroid Prime Hunters First Hunt är jätte coolt! Jag MÅSTE köpa den fulla versionen. (VARNING FÖR SÅNNA SOM INTE VET: Nintendo DS Funkar ENDAST med GBA spel och Nintendo DS...Kort nånting :P(Fast alla vet ju redan...)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 hehe =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hur får man Luigi på Super Mario 64 DS? Hans tavla finns på övervåningen på Big Boo's Haunt(spökbanan),du måste ha Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Var finns "spökbanan?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 den är i den bruna dörren i det "forsta" rummet när du kommit in i slottet....då ser du ett spöke.. folj det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg