Xade Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 jag vet inte om vi har kvarsittning, skulle ändå inte komma på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 har aldrig fått kvarsittning när ja kom typ 5 min försent in från rasten, sedan lät dom oss inte komma in :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag får aldrig kvarsittning.Eftersom jag alltid kommer in innan vi börjar,typ 5 min för tidigt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Jag har nog aldrig fått kvarsittnig i allfall vad jag kommer i håg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag tror jag har en fem-sex timmar kvarsittningstid totalt i matte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nä fakriskt inte. Jag har varit en mönsterelev. Eller, jag har fått en prick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 får aldrig kvarsittning..förutom en vinter när jag sulat en stor snöhög i en i min klass alltihop..då frågade jag om jag fick sitta kvar en stund och det fick jag :P flydde runt många dagar tills slutligen jag skulle åka till frankrike och åka skidor och sen var det sportlov och när jag kom hem var snön borta så då kunde han inte mula mig mer! :D en gång fick jag kvarsittning för att jag segat med lite matteuppgifter typ i 3:an lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Faktiskt aldrig..... Men vi har ett litet "system".. Om man bråkar och dyl, så Kan läraren skriva upp en liten "pinne" på tavlan. varje pinne ger 10 minuters kvarsittning på tisdagar efter skolan. Och om man kommer försent efter rasten så får man sitta över nästa rast typ. Har aldrig ens fått en pinne... Är den enda i klassen som inte blivit uppskriven på tavlan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Nogon som har haft kvarsittning? jag har haft för att jag råka komma för sent från rasten. så fick jag sitta inne på lunchrasten.(jag hatar våran lärare) :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.