frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 §1.12 - Skapa officiella speltrådar (dvs diskutera spelet här trådar) Den här förstår jag inte riktigt. Vad menas med denna regel? Fråga 2: Sen Skrev jag ett tips till Street fighter II (SNES). Efter det var det någon som frågade om jag kunde några special attacker till spelet. Jag skrev upp alla attacker och tänkte att jag kunde kopiera skriften och sedan lägga in den som Guide. Det kom upp någon ruta om att man bara kunde lägga in ett fusk per spel. Men det tycker jag är dåligt. för man ska ju kunna lägga in både fusk, tips och guide. Jag skrev sedan ett nytt inlägg att någon annan kunde kopiera min text och lägga in den på sitt namn, men ingen svarade eller lade in den på fuska.se Men nu har tråden försvunnit Det var ett tag sen nu men Frågan kommer säkert dyka upp någon gång på Forumet igen. Så därför undrar jag varför det inte går att skriva in både guide och tips till ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Med §1.12 menas att man inte får göra trådar tex "Här diskturar vi .......". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) ok, så det är alltså så enkelt. Så man kan INTE starta en tråd och säga typ så här: Det här Ska bli en diskussion om ******* spelet. Sen skriva vad man själv tycker om spelet. eller vad? Redigerat 12 Mars 2005 av frezy_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag tycker dom klurat till det lite med §1.12. Någonstans står det om hur man bör skriva en tråd om man vill diskutera ett spel. Då skulle man typ skriva vad det kostar vad det handlar om och så. Och som svar skulle det vara grundlig förklaring till varför spelet var bra osv. Med §1.12 tror jag kanske dom menar då att man skriver allt möjligt i. Inte bara en sak :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) EDIT Redigerat 12 Mars 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 konstigt... för mig stod det -1 i antal svar om denna tråd... weird.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 är det någon som har svar på 2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Hm, du kanske kan skriva detta som förslag i tråden "nya funktioner" i fuska.se-fliken vid klistrade inläggen. Då kanske du kan få igenom det förhoppningsvis? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 få igenom? ok, ska försöka kolla upp det, för det är ju klart att man ska kunna skicka in både fusk, guide och tips. Sen så ska man ju kunna uppdatera också. t ex. Jag håller på med en "Walktrough". Sedan lägger jag in den på fuska.se efter ett tag kommer jag på lite nya knep i spelet och vill uppgradera...då ska ja ju kunna göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.