Hoppa till innehåll

2 Frågor

Rekommendera inlägg

§1.12 - Skapa officiella speltrådar (dvs diskutera spelet här trådar)

Den här förstår jag inte riktigt. Vad menas med denna regel?

Fråga 2:

Sen Skrev jag ett tips till Street fighter II (SNES). Efter det var det någon som frågade om jag kunde några special attacker till spelet. Jag skrev upp alla attacker och tänkte att jag kunde kopiera skriften och sedan lägga in den som Guide. Det kom upp någon ruta om att man bara kunde lägga in ett fusk per spel. Men det tycker jag är dåligt. för man ska ju kunna lägga in både fusk, tips och guide. Jag skrev sedan ett nytt inlägg att någon annan kunde kopiera min text och lägga in den på sitt namn, men ingen svarade eller lade in den på fuska.se Men nu har tråden försvunnit

Det var ett tag sen nu men Frågan kommer säkert dyka upp någon gång på Forumet igen. Så därför undrar jag varför det inte går att skriva in både guide och tips till ett spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker dom klurat till det lite med §1.12. Någonstans står det om hur man bör skriva en tråd om man vill diskutera ett spel. Då skulle man typ skriva vad det kostar vad det handlar om och så. Och som svar skulle det vara grundlig förklaring till varför spelet var bra osv. Med §1.12 tror jag kanske dom menar då att man skriver allt möjligt i. Inte bara en sak :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

få igenom? ok, ska försöka kolla upp det, för det är ju klart att man ska kunna skicka in både fusk, guide och tips. Sen så ska man ju kunna uppdatera också. t ex. Jag håller på med en "Walktrough". Sedan lägger jag in den på fuska.se

efter ett tag kommer jag på lite nya knep i spelet och vill uppgradera...då ska ja ju kunna göra det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...