Zaff Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 hur gör man snygga bokstäver på photoshop typ som dark elite har eller 0035? :blink: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 du kanske menar lagereffekter? såkallade blending options? högerklicka på ditt textlager och välj blending options (har du svenska versionen får du översätta själv). lek runt lite med inställningarna. obs. vad jag vet finns inte denna funktion i photoshop elements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 www.good-tutorials.com där finns det skit-bra sätt att göra snygg text, fast den är ju iförsig på engelska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Exakt... Om du går in på Good-Titorials.com och söker på Shocking-Text så får du (kanske) upp en läcker Tutorial om hur man gör en snygg bild som du kan ha till avatar ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 ok tack jag är bäst i klassen på engelska! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 obs. vad jag vet finns inte denna funktion i photoshop elements. Jo det gör de! allafall i den versionen jag hade.. kommer inte ihåg tror de va 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 var kan man få photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Exprimentera är det bästa sättet om du vill lära dig och få din egen stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.