Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Är det nån som tycker Kalle Anka Tidningarna är bra?? Dom äger Kalle Med sitt temprament :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Är det nån som tycker Kalle Anka Tidningarna är bra?? Dom äger Kalle Med sitt temprament :) Jag premunemarenrarna på Kalle Anka :) Har gjort det sen jag var 6 år tror jag , tycker det äger :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 AJg premmar! Dom äger! Min favvo är Kalle, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Prenumerar inte längre. Men läser lite gamla godingar på mina toalettbesök, då och då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Min favorit-person är klart farbror Joakim. Vet inte varför , tycker bara han är skön. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Mellanmjölk Jag läser också Kalle Anka på Toan :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Kalle han ÄGER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Klart man måste ha en bunt med kalle tidningar på dass :P. Jo, jag prenumererar på K.A. & co. Farbror Joakim är softast B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag tycker att Kalles barndom är bra,men min favo e Don Rosa,önska att hans serier skulle komma lika ofta som Vicars...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Klart att man tycker Don rosa är bäst, han gör ju dom mest detaljrika och påhittade otroligt bra berättelser :P. Jag har hört någonstans att det tar honom en dag att göra en ruta. Sedan måste man ju komma på en story också ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ja klart att man gillar Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Klart att man har en 2 meters bunt med kalle tidningar... Dock skulle det bli en 2 meters bund om man la alla på varandra... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.