Gimcor Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Min tennis tränare har köpt det och jag fick testa det idag. Designen var snyggare än vad jag tänkte mig den skulle se ut i verkligheten. Fick testa det med Wario Ware demo och jag tyckte spelet var ok. Alla som säger att nintendo ds är så dålig för den inte har bra grafik = ingen känsla. Det enda jag kan säga till dem är, Touch screen ÄR känsla! håller med!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 har aldrig sett grafiken på ds... hur är den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 prima ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 skit bra :P:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 har aldrig sett grafiken på ds... hur är den? Bättre än N64ans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoJJi Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag har varit glad Nintendo DS ägare sen November :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Köpte NDS för 1490,00kr den 11 mars ;) ska antagligen köpa Super Mario 64 DS imorgon :) Men DS är väldigt bra asså härlig känsla att styra med touch-screenen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag håller med ^_^:kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Nej, jag har inget än. Jag har fått testa min kompis (som har repat nedere skärmen med pekpennan :P ), och det var faktiskt ännu bättre än vad jag förvänt mig (om det nu är möjligt)! Jag kanske får det i födelsedagspresent om 6 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Japp jag är också en stolt ägare av Nintendo DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 DS var underbart fast PSP är några klasser bättre enligt mig men jag menar inget illa om DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag har haft det i någon månad, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg