Hoppa till innehåll

Multi Theft Auto!

Rekommendera inlägg

Gäst Mega99
Skrivet (redigerat)

Ska fixa det senare men testa att trycka på fliken "servers..."

då kommer det upp en lista på andras FUNGERANDE servrar så testa någon av dom med andra människor online, te.x "Ankeborg´s playground 0.5(rpg)"

Redigerat av Mega99
Gäst Mega99
Skrivet (redigerat)

1.0 fast det beror nog inte på det, jag ska snacka med de på MTA hemsidan om det... Men så länge kan du gå in på andra servrar, Mitt nick är (RPG)Agent på "Ankeborg`s Playground [RPG]".

Redigerat av Mega99
Gäst Mega99
Skrivet

Menar du min server?

Isåfall kan du väl kolla om den är med på "server" listan för det har jag haft problem med också!

Skrivet (redigerat)

Menar du min server?

Isåfall kan du väl kolla om den är med på "server" listan för det har jag haft problem med också!

så installerar man bara den där "alexs" och så kan man ta online sen inne i spelet ?o gå in på en server o så ser man massa andra som går omkring o ja....det dem gör iallafall ? Redigerat av flewix
Gäst Mega99
Skrivet

Nej man installerar ett program som heter MTAClient och öppnar gtavc.exe i programmet så istället för att det står new game i menyn så står det MultiTheftAuto.

Man kan spela som vanligt fast man kan möta andra som också spelar det.

Skrivet

Nej man installerar ett program som heter MTAClient och öppnar gtavc.exe i programmet så istället för att det står new game i menyn så står det MultiTheftAuto.

Man kan spela som vanligt fast man kan möta andra som också spelar det.

var i från får man MTAClient då ?Om du har msn så kan vi snacka där ?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...