kimp@n Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 finns det nåra fusk/koder till www.gangland.nu?? kan ni svara??? Citera
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 Jag har haft en Tjej men hon var typ feg :( Jag skulle typ pussa hon en gång då typ vände hon sig om :P Men sen var jag ihop med en vi tittade på film hela dagarna och hållde hand :) Men hon var lite konstig Nä. Det finns det inte.. :) Inte vad jag vet iallfall. Citera
kimp@n Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Jag har haft en Tjej men hon var typ feg :( Jag skulle typ pussa hon en gång då typ vände hon sig om :P Men sen var jag ihop med en vi tittade på film hela dagarna och hållde hand :) Men hon var lite konstig ok e du medlem?? Citera
msxmsx Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) om han inte var medlem skulle han inte kunna skriva väll ;) när jag vill bli medlem så skriver jag in mitt nick och e-mail men jag får aldrig nåt mail med lösenordet vad ska jag göra? Redigerat 18 Mars 2005 av msxmsx Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.