lord_of_bajs Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 efter mna har kommit till andra stan blir man ju av med sitt gäng hur får man tilbka de eller kommer innn i nått annat gäng???( e på tredje ön nu) <_<
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) efter mna har kommit till andra stan blir man ju av med sitt gäng hur får man tilbka de eller kommer innn i nått annat gäng???( e på tredje ön nu) <_< I dom sista uppdragen kommer man tillbaks till Los Santos Redigerat 13 Mars 2005 av Sweet
mikaelrask Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 jag vet inte så mycket om gta mexn det stämmer nog det som redan står. :cool: gta är ett hel coolt spel tycker jag.
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 jag vet inte så mycket om gta mexn det stämmer nog det som redan står. :cool: gta är ett hel coolt spel tycker jag. Kul att veta :P Inte vet jag varför du skrev inlägget!
Holming-the-King Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Kör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Kör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul A jag rekryterade några gammla tanter en gång, haha, 5 tanter med rocket launcher,
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Kör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul Men man kan inte ha gäng krig med dom fusken
Holming-the-King Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Kör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul Stämmer!!
Rekommendera inlägg