Escain Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) Hej där. Jag skulle verkligen behöva hjälp med en sak. Jag måste få reda på en massa låtar som varit populära 1995, 1996 och så vidare fram till år 2004. Sådana låtar som gått på radio, typ Back Street Boys, Spice Girls o.s.v. Skriv låtnamn, grupp respektive år. Jag själv är urusel på sånt här. En viss summa fuskamynt går givetvis till dem som kommer med så många förslag som möjligt. Ju fler förslag du räknar upp, ju mer fuskamynt kan du få, givetvis. Tack på förhand//Draghon Redigerat 13 Mars 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 om man får massa fm för det så vill ma ninte avslöja till någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Om någon upprepar en låt så räknar jag inte den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 typ Tuffa Tider o I won't cry har varit populära( bland popparna iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Draghon vill ha lite äldre låtar än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Blue - All Rise (omkring 2001). Mycket bra sång. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Ta typ Britney Spears..hon började på adnra halvan av 90-talet har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Markoolio - Vi drar till fjällen. Markoolio - Millenium 2. Hela Sverige kretsade kring Markoolio. Även Nordman var med, Vandraren Har Ingenstans Att Gå. Britney Spears hade några fethits som Ooops I Did it Again (låttitel vetifan). Nu är jag ingen popgay, men jag vet att dessa låtar var de man sjöng i låg- mellanstadiet. Du vill väl ha Topplistlåtar, antar jag. Inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Robbie Williams var vääldigt poppis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jaaduu...ööm...vet inte riktigt, men syrran lyssnade på Take That, East 17, New Kids On The Block (NKOTB), Eurythmics, Boyzone, Boys II Men, Ugly Kid Joe....Magnus Uggla...Wet Wet Wet...Nirvana...Rednex....Twenty 4 Seven...ja tror att Michael Jackson va med då också (inte säker) Det va många fler också, men kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Linkin Park med In the end (vet ej år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag skulle placerat Michael tidigare, jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.