TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Jag undrar bara en sak tycker inte ni att dom är väldigt lätta jag klara ut hp f.r.a. på 4 dagar utan att blinka :P Redigerat 14 Mars 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ja, dom är ganska lätta men dom är roliga! du måste va torr i ögat om du inte blinkar när du spelar! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 :P He he du har ju faktist humor :P Men dom är faktist bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ja, spelen är jättebra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Skön grafik! Inte på ps one da :P Redigerat 14 Mars 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 De är oki men de är för lätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 De är oki men de är för lätta Det var ju det jag sa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag undrar bara en sak tycker inte ni att dom är väldigt lätta jag klara ut hp f.r.a. på 4 dagar utan att blinka :P Jag klara av den på 3 dagar.. Jag börja spela 26 juni [min födelsedag] klara av den den 29 juni :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Tycker spelen är en aning tråkiga. Boken och Filmerna är bättre såklart. Men Världsmästerskapet i Quidditch är kul ^_^. Gillar Quidditch... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Fast jag tycker att Quidditch Världsmästerskapet är ganska långtråkigt spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 har bara spelat : De vises sten på datat men det e ju fett lätt altså :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Fast jag tycker att Quidditch Världsmästerskapet är ganska långtråkigt spel.. Det var det som var själva haken då jag spelade. Fick så jäkla ont i tummen efter att ha spelat det spelet att jag var tvungen att vila mig från spelet ett par dagar. Men visst är det långtråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg