Gäst Skellington Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Hur många timmar tog det för er att klara ut Tales of Symphonia? Det stod minst 80 timmar på fodralet, men för mig tog det typ 50 timmar! Jag kan ju stämma dom ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 40+ att klara huvuduppdraget. 80+ att klara alla sidouppdrag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ja men ändå, det är ju huvud uppdraget man vill köra <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jaha? Du har ju liksom lirat 50h på huvuduppdraget har du ju sagt? Ge dig på extrauppdragen för lite extra svårigheter? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag har gjort några sidouppdrag, som att återuppbygga Luin och köra några matcher i Colloseum, men jag har startat om nu och då ska jag spela i 80 timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Om du inte klarat allt kan du inte klaga. Ju. Sånt där orkar jag aldrig göra, sidouppdrag etc.. Inte för att jag har just ToS. Funderar dock skarpt på att köpa det. (Vill inte ha kommentarer om själva spelet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 för mig tog det nog lite över 50 timmar...Det är bara på senare tid jag börjat med RPG så är inte så van. Brukar också gå igenom allt ganska noga. Har köpt ToS guiden nu och ska snart (efter jag klarat FFVII) börja om, och gå igenom allting. Eftersom jag verkligen älskar spelet. I 80 timmar är nog ALLA uppdrag inräknade, men många vana RPG nissar klarar nog även dom under 80 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg