Scarlet Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ????
Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? NEJ INTE DIREKT! FAST I EN DEL UPPDRAG KAN DETT UPPFATTAS SÅ!
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? Vadå uppfattas? I ett uppdrag ska man döda dom så att dina homies inte blir höga av knarket dom säljer,
Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? Precis, men i gameplayet är dom helt ofarliga
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? Japp, men dom skuter om man börjar bråka med dom,
Jamaik Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? En gång när jag riktade pistolen mot en drugdealer så sprang han iväg och sköt några skott upp i luften samtidigt.
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? jag vet, för man kan ju inte skuta bakåt därför blior det i luften,
Jamaik Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 hejsan är drug dealers farliga för sina homies eller ??? ska man döda dom ?? jag brukar göra det för att få pängar men är dom värkligen farliga för homiesen ???? ja
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Skrivet 20 Mars 2005 Kan man köpa knark från dem eller? Nej
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Skrivet 20 Mars 2005 Kan man köpa knark från dem eller? Vad synd! :(
Rekommendera inlägg