Decku Scrub Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jag försöker samla ihop peangar till ett ds.har nån ett tips hur jag kan gjöra? (inte att jag ska sälja gamla spel för det ska jag snart gjöra men jag kommer fortfarande ha för lite,bara ca:1000 kr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Skaffa "vinterjobb". Sätt upp en lappa vid en affär dit många går där det står att du kan t.ex. skotta snö för en viss summa pengar m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Skaffa "vinterjobb". Sätt upp en lappa vid en affär dit många går där det står att du kan t.ex. skotta snö för en viss summa pengar m.m. Haha :lol: det var ju bra Salzalada men om han bor i skåne finns det inge snö kanske ;) men annars kan du hjälpa dina föräldrar med något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag sålde lite grejer på loppis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 bli tjuv....... dålig ide............ sälj spel! jobba hemma och få högre månadspeng! hjälp grannar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg