WiFiGamer Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ta ds :gitarr: ta ds det är bäst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ds ds ds ds ds såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 om jag var du skulle jag tagit ds men om du vill se på filmer och det så får du ta sony psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Edde Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) DS Lätt :) Den är jätte bra ! Redigerat 21 Mars 2006 av Edde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Många säger "DS Lätt" osv. Snälla motivera er lite. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag säger DS tack vare dom überbra spelen som är ute och som kommer komma. Metriod Prime : Hunters . Äger fett , nice grafik , WIFI! online spel Mario Kart DS . Lysande Racing , WIFI ! onlinespel Pheonix Wright : Ace Acetorny , lysande Advokatspel The Legend of Zelda : Phantom HourGlass Castlevania: Dawn of Sorrow Resident Evil: Deadly Silence Advance Wars: Dual Strike Sen klaga ju folk på designen . men med DS Lite är det fixat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ja ta DS det är en bra "Konsol" Kan man säga ^^. Och den har bra spel osv. att den håller länge och man tröttnar nästan aldrig på spelen och den . Så köp den + den håller längre än PSP . :) * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag säger DS tack vare dom überbra spelen som är ute och som kommer komma. Metriod Prime : Hunters . Äger fett , nice grafik , WIFI! online spel Mario Kart DS . Lysande Racing , WIFI ! onlinespel Pheonix Wright : Ace Acetorny , lysande Advokatspel The Legend of Zelda : Phantom HourGlass Castlevania: Dawn of Sorrow Resident Evil: Deadly Silence Advance Wars: Dual Strike Sen klaga ju folk på designen . men med DS Lite är det fixat :P Hur kan du säga att Zelda spelet är bra när det inte har kommit ut? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag säger DS tack vare dom überbra spelen som är ute och som kommer komma. Metriod Prime : Hunters . Äger fett , nice grafik , WIFI! online spel Mario Kart DS . Lysande Racing , WIFI ! onlinespel Pheonix Wright : Ace Acetorny , lysande Advokatspel The Legend of Zelda : Phantom HourGlass Castlevania: Dawn of Sorrow Resident Evil: Deadly Silence Advance Wars: Dual Strike Sen klaga ju folk på designen . men med DS Lite är det fixat :P han sa aldrig att det var bra, bara att det kommer att komma. eller har jag mistolkat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag säger DS tack vare dom überbra spelen som är ute och som kommer komma. Metriod Prime : Hunters . Äger fett , nice grafik , WIFI! online spel Mario Kart DS . Lysande Racing , WIFI ! onlinespel Pheonix Wright : Ace Acetorny , lysande Advokatspel The Legend of Zelda : Phantom HourGlass Castlevania: Dawn of Sorrow Resident Evil: Deadly Silence Advance Wars: Dual Strike Sen klaga ju folk på designen . men med DS Lite är det fixat :P Han säger ju ''dom über bra spelen som är ute och kommer komma''Låter som att han tycker dom är bra som inte har kommit :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ska man köpa nintendo ds eller sony psp? jag tyker ds fett myket mer en psp :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg