Shaddy Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Det lär ju stå i alla gamertidningar, men ändå NÄR kommer playstation 3 ut egentlugen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 typ år 2006 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Det lär ju stå i alla gamertidningar, men ändå NÄR kommer playstation 3 ut egentlugen??? det finns en anna tråd om ps3an där det står när det kommer ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Det lär ju stå i alla gamertidningar, men ändå NÄR kommer playstation 3 ut egentlugen??? Ja det finns det, ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReyMysterio Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det lär ju stå i alla gamertidningar, men ändå NÄR kommer playstation 3 ut egentlugen??? Jag ska köpa det direkt det kommer ut om jag har råd för PS och PS2 har varit så bra! Men PS2 e ju bra.. :D /Rey... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag ska köpa det direkt det kommer ut om jag har råd för PS och PS2 har varit så bra! Men PS2 e ju bra.. :D /Rey... <{POST_SNAPBACK}> Det sägs att det kommer kosta 4500 när det släpps men jag tror att det sänktes när dom fick reda på att Xbox skulle säljas för 2500!!! Vi får helt enkelt vänta och se!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg