nico Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 hej tycker 12kb gränsen när det gäller avatarer är irriterande. om ni kollar på sweety (kycklingen) i min ava så ser ni att den inte ser bra ut; eftersom att jag var tvungen att spara som gif, eftersom att min jpg version tog 13 kb, min allra minsta version. 15kb är väl ett runt och bra tal? eller ännu bättre; man kan välja att hämta bilden från något ställe på internet. bara förslag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Att folk länkade missbrukades och därför togs det bort. Gränsen kommer inte att höjas då de medför mer belastning för servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Om du har photoshop så "spara för webben" (save of the web). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Att folk länkade missbrukades och därför togs det bort. Gränsen kommer inte att höjas då de medför mer belastning för servern. ok, då vet jag. får väl prova att komprimera den ännu hårdare...:( men en sak till, om filen är t.ex. 12,4kb stor, kan man ladda upp den då, eller måste den vara under eller exakt 12? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 tA SPARA FÖR WEBBEN eller på engelska (save for webb ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 quoted from me.. :angry: måste du skriva det två gånger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 just precis! tusen tack för tipset 176-671. har aldrig kommit på att bilden blir bättre om man använder save for web... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Frågan besvarad - tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Tråden är inte låst..glömt bort att låsa kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Tråden är inte låst..glömt bort att låsa kanske? Är man senil så är man. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_redface.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg