Thunder Dragon Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Super Mario Sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan_91 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 mitt var red alert :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 B) TWW ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 mitt var red alert :D Vad är det för nåt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 metroid prime pack.(e skitnöjd över det) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 har ingen gc men om jag köper så köper jag luigis mansion super mario sunshine o nått zelda spel :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 The legend of Zelda: The Wind Waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Mitt första var Star Wars:Clone Wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Först köpte jag mitt GC, sen hade jag inte råd att köpa några spel till det, så jag lånade av kompisar. De första spelen jag lånade vara Pikmin och SSBM och det första jag köpte var SSBM.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Mitt var super mario sunshine. Fruktansvärt kul spel :cool: , som håller ett bra tag. Rekomenderar ALLA att köpa det. Har nästan klarat hela spelet. Tycker att det är ganska svårt att få alla solar och har tyvärr tröttnat på det. (Jag undrar också hur du kan spela red alert till ditt GC mackan_91?) :huh: Redigerat 1 April 2005 av legendary_lukas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pacman 3000 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mitt första var inte bara ett, Det var många, Mitt med :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag fik Sonic Adventure 2 Battle och Super Mario Sunshine när jag fick min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg