Manga Master Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Vad går multiplayer ut på? Går alla runt var för sig så kan man mötas här och där eller måste alla vara inom låt oss säga 3 meter ifrån varandra så ska man gå runt och döda :P Nån som kan förklara lite bättre?
Avregistrerad Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Det kommer ut stjärnor mitt i banan man kör i (4st att välja på) då ska man ta dem..... den som har mest stjärnor när tidn är slut vinner... Man kan slå av varandra stjärnorna och da dem själv.... fattar du???
Manga Master Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Är det allt?! Jag trodde det mer var äventyr :P Eller att man kan spela 1 player, typ story mode, ensam, utan att ha spelet..
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Jag trodde det var typ att man var 4 stycken och alla var en gubbe var och då gick man runt och tog stjärnor i banorna.
Ray2704 Skrivet 22 November 2005 Rapport Skrivet 22 November 2005 jo,sanningen är att man kör med varann och hjälps åt på banorna via multiplayer, I promise.Men man kan säkert också köra mot varann,det vet jag inte.man är ändå en som har kasett och så får dom andra använda DS Download play som är där man väljer vad man vill använda,alltså köra DS-spel,köra gba-kasett, ställer in om man vill ha belysning på skärmarna eller ändra på inställningarna.
Brawler Skrivet 10 December 2005 Rapport Skrivet 10 December 2005 Jag körde mot min syrra,det där spelet då man ska ta flest stjärnor. Och för att va ärlig..DET SÖG!!!!!! :blink:
sig sauer552 Skrivet 25 December 2005 Rapport Skrivet 25 December 2005 i multipalyer springer man runt och tar stars och man kan ta dom av varandra genom att slå eller hopa....... :)
Rekommendera inlägg