mr.best Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 admin vart fick du forums delarna ifrån?,är det phpbb.com eller vart har du tagit ifrån?,sen så undrar jag vart du laddade upp delarna (filerna) till internet,sen kommer sista frågan: är det gratis att ladda upp filerna där?,anledningen till att jag undrar är att jag vet inte vart jag ska ladda upp det till internet och jag fattar inte hur man gör...jag kom på jag måste fråga ytterligare en sak!,är det lätt att ladda upp sidan där du gjorde det admin?,svara så fort du kan för jag har sk*t bråttom med att veta det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 admin vart fick du forums delarna ifrån?,är det phpbb.com eller vart har du tagit ifrån?,sen så undrar jag vart du laddade upp delarna (filerna) till internet,sen kommer sista frågan: är det gratis att ladda upp filerna där?,anledningen till att jag undrar är att jag vet inte vart jag ska ladda upp det till internet och jag fattar inte hur man gör...jag kom på jag måste fråga ytterligare en sak!,är det lätt att ladda upp sidan där du gjorde det admin?,svara så fort du kan för jag har sk*t bråttom med att veta det ;) Ja, Det är klart det är phpbb! Det står också längst ner på sidan om du kollar nogrant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Och phpbb är uppgjord av html och sånt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 för allt som finns så finns det små länkar nere på sidan. längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Och phpbb är uppgjord av html och sånt va? phpbb-forumen är uppbyggda av programspråket php, inte html, det kan man se för på slutet (nästan iaf) så är det ".php" istället för ".htm" eller ".html" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Och phpbb är uppgjord av html och sånt va? phpbb-forumen är uppbyggda av programspråket php, inte html, det kan man se för på slutet (nästan iaf) så är det ".php" istället för ".htm" eller ".html" ;) eller shtml..hphp (hyper php och super html) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jaja, isåfall kan den sluta på dhtml, dhtm (dynamisk html), asp och en massa andra! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 viste inte du om att de har sifror i ibland?,finns phpc8,phpc9034,phpv8 och php6 mm..c:t i phpc8 och phpc9034 är extra färger fasst det står inte på adressen utan inskrivet i sidan,tror det finns phpc8 i denna sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Här kan du läsa om det paketet fuska.se använder sig av för att lägga upp fuska.se på: http://www.webcows.se/?i_id=6 Skall du fixa utrymme så rekommenderas Webcows starkt, dels för den bra supporten och dels för det bra priset =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 :shock: gu vad dyrt! 395kr!,a då har jag svaret!,det är bra men dyrt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Men prisvärt är det. Dessutom så kostar det inte 395kr i månaden utan det är startavgift. Månadsavgiften är 125kr/mån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vi ska skaffa egen server kanske, och då är det billigare än allt annat... Nästan iaf... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.