Skinnpytte Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jagh ar provat NFSU och det är tråkigt, och jag har inte testat Papper Mario så jag säger Papper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 paper mario2 ska du köpa undvik=nfsu är as fattigt jag trottnade på det på 1 dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag har aldrig varit nån person som gillar bilspel. Fast Paper Mario är ju hur fjantigt som helst.. :gitarr: .. Svårt :). Paper Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 paper mario e kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 äh köp paper mario det har iallafall fått bäst kritik. I en spel tidning så skrev de att nfsu2 var ett fiasko som var bra för de som ville ha dålig racing men som tyckte om att styla bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 När han funderar på att köpa NFSU2 så antar jag att han gillar bilar.. B) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Paper mario 2, när man väl börjar spela kan det vara lite tråkigt när man inte fattar vart man ska. Fast det blir roligt med tiden Redigerat 5 Augusti 2005 av Pink Tiger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Paper mario 2, när man väl börjar spela kan det vara lite tråkigt när man inte fattar vart man ska. När man väl kommer in i spelet så är det jättekul!!! Men så är det ju i alla spelSpelet är roligt när man klarar saker och tråkigt när man inte klarar saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Man kan ju fastna helt också, och inte komma någon vart alls. Då hatar man genast spelet.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Det blev NFSU2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 De är semsta spelet de bara slutar mitt i spelet utan nått direkt slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 NFSU 2 det är iaf bättre, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg