cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 vet nån hur man gör banor kan nån ge mig nåt tips eller nåt jag skulle bli jätte glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 jag tror att man inte kan göra banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jo... det kan man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 hur gör man ?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 hur gör man ?????????? det finns ett program som man får med som heter worldbuilder, hmmm undrar va d kan göra :P närå men du ska använda d programmet o d finns under start-->allaprogram-->ea games-->slaget om midgård-->worldbuilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ja jag vet det står så mycke saker jag fattar inte så mycke kan du säga vad man ska skriva plzz du är skit shysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.