Hoppa till innehåll

Hur Avregistrerar Man Sig?


*REX*

Rekommendera inlägg

Men om en medlem från t.ex. mitt IP avregistrar sig, kan de andra som är registrerade på IP:et inte var inloggade heller då? Alltså, tas alla som har samma IP bort från fuska?

 

Man kan inte vara inne från det IP:et.

 

Nico: För att man inte ska kunna skaffa en ny användare.

De flesta som avreggar sig har 3-4 varningar.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så, om nån har en reggad medlem i samma hyreshus som någon, och den ena blir bannad, kan den andra inte besöka sidan då ? <_<. Schysst.

Eller tar ni kanske inte från hostens IP ? Hela nätverket ? Tar ni från dator till dator ?

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men säg att jag skulle vara i skolan och skriva 57 trådar i varje forum med texten "admin är en skunk" och bli avstängd, då kan alltså ingen på min skola gå in på fuska eftersom att hela skolan tillhör samma nätverk och har samma utåtgående ip?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har för mig att "den där 30-dagars grejen" endast är till för de som nyss har registrerat sig. De måste skriva ett inlägg inom 30 dagar annars blir de avregistrerade. Samma sak gäller om de inte är inloggade på 30 dagar.

 

Tror inte det är 30 dagar, asså att man förvinner även när man gjort inlägg

Då skulle det var många som skulle var borta

Bland dom första medlemarna som kanske bara har gjort några få inläg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men säg att jag skulle vara i skolan och skriva 57 trådar i varje forum med texten "admin är en skunk" och bli avstängd, då kan alltså ingen på min skola gå in på fuska eftersom att hela skolan tillhör samma nätverk och har samma utåtgående ip?

 

Det var det jag menade.

Många i hyreshus har samma IP, och som här hemma, så har vi många datorer. Om min bror t.ex skulle bli bannad, skulle jag också bli det ? :huh:

 

Och du, Nico, varför f*n skriva 57 trådar om att Admin är en skunk ? Hade du inget bättre exempel ?

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...