Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Det här hittade jag på Club Nintendos forum som en medlem hade skrivit idag: "Satoru Iwata bekräftade tidigt i dag att Nexus - projektet är sant. Inget uttalande om prestanda än. Satoru Iwata: "Mer info kommer inom kort" Club Nintendo medlemmen skriver också att han har en kompis som kan japanska, och han hade hittat nyheten på en Japansk nyhetssida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 d kanske stämmer, vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Det här hittade jag på Club Nintendos forum som en medlem hade skrivit idag: "Satoru Iwata bekräftade tidigt i dag att Nexus - projektet är sant. Inget uttalande om prestanda än. Satoru Iwata: "Mer info kommer inom kort" Club Nintendo medlemmen skriver också att han har en kompis som kan japanska, och han hade hittat nyheten på en Japansk nyhetssida. kan ja få länken till den sidan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag vet inte sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 asså varför gör nintendo så? asså det kommer ju bli skit tråkigt! Mario. Luigi, Wario, Boswer ALLA Nintendos största stjärnor går rätt ner i skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 alla nintendo-figurer kommer nog att vara kvar.jag tror att det bara är en ny konsol som e bättre än gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 vad är nexux, en helt ny konsoll eller?? vad e speciellt med den?? e de Nintendo och nån mer som gör den eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Kommer nintendo nexus verkligen till Sverige tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Kommer nintendo nexus verkligen till Sverige tro? om det kommer till andra länder så borde det komma hi också tycker man. :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Kommer nintendo nexus verkligen till Sverige tro? om det kommer till andra länder så borde det komma hi också tycker man. :| Jag man får hoppas på det.Men sen är det också massa andra konsoller som kommer t.e.x phantom,xenon..och nintendo nexus...men kan ju inte ha alla! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Phantom kommer i 2005 eller sent i år. Och Nexus kommer säkert ut Före Xenon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 okej.Då hinner man spara:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg