DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 omen d e väll inte i sverige än ju så de e därför dom fortsätter ???? vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Nitendo nexus skulle komma ut i marsh 2004, det är då metroid prime2 kommer ut och en massa andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 då vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 då betyder det att det är falskt, plus så kan min brosha ( som är 17 år ) kan göra en sån bild!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det betyder att nintendo skulle släppaa nexus samtidigt som ps3 och bilden är inte falsk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Och nu säger du att ps3 och nintendo nexus ska komma ut sammtidigt!!!!! PSX och PSP sku lle komma ut före ps3, så PS3 kommer ut 2006 eller 2007...... Plus så har du inget bevis på att bilden är riktig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Du -Snake_bite- här är en liten GC-lektion. Vissa spel görs 1 år innan det släpps ut ens i Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Du -Snake_bite- här är en liten GC-lektion. Vissa spel görs 1 år innan det släpps ut ens i Japan. dom slutade ju me nintendo spel ungeför när gamecube komm utt väll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ja nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 den 20 december(2003) fick jag veta att inga fler nintendo spel skulle släppas mer resten av 2003 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 dom slutade väll typ när gamcube kom ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Då måste japan han den där nintendo nexus....JAG HAR KOLLAT PÅ JAPANSKA HEMMSIDOR OCH INTE SETT EN ENDA GREJ OM NINTENDO NEXUS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg