mr_onkel Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 okej imorrn släpps det jag har redan beställt det någon som har det eller vet rätt mycket som har lust att byta info? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag ska köpa det imorgon *drägel*. Folk har visst redan fått det några dagar för tidigt när dom har förhandsbokat. Lite fuskigt. Vad menar du med byta info? Det beror på, jag vill inte ha några spoilers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Två tattare i min paralellklass har det redan.. =D Jag köper det senare. Om jag köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 cooolt jag fick det igår det är verkligen asbra få spel som slår det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg