Kebab Nisse Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 är rainbow six 3 kul???? och är det något att ha?? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Rainbow six 3 blackarrow är ganska kul att köra live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Black Arrow är inte bra, ej testat LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Rainbow Six spelen är alltför dryga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 När man kör multiplayer ser man ju inte ens vapnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Har du live köp det annars inte. Jag skulle påstå att det är det bästa spelet live om man har rätt vänner att köra med och ja jag tycker att det är roligare än Halo 2. PS jag pratar om Rainbow six 3:Black arrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 man behöver inte köpa live man kan skaffa ett program till datorn som är gratis & är lagligt att använda. Det använder jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 man behöver inte köpa live man kan skaffa ett program till datorn som är gratis & är lagligt att använda. Det använder jag iaf. jag tycker halo 2 att köra live är skit roligt det är bätre vapen å sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg