Heaz Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Hej! Jag har lite problem med The Sims (första). För att klara "Livet är hårt" behöver man bli befodrad till nivå 2. Hur blir man det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
san andreas Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Hej! Jag har lite problem med The Sims (första). För att klara "Livet är hårt" behöver man bli befodrad till nivå 2. Hur blir man det? :unsure: SVAR:Gå till jobet på bra nivå :ph34r: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Altså två gröna staplar? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Ja, din sim måste må bra med sig själv o andra. Med detta mår din sim bra o har bra humör. Detta är en bra början till att man kan bli befodrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 ja .. bara simen är på bra humör när han går till jobbet så blir han antagligen befordrad-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Men det felet som jag brukar göra är att huset är i oordning eller simen är ensam, och då mår bara simen sämre o sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 man ska ha bra miljö utanför huset me .. för annars får han jätte dålig miljö hela dan o då skiter sej allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ja, men det som är tycket från spel bolaget är ju att om man INTE fuskar till sig pengar så är det helt omöjligt att kunna köpa så många saker så att simmen ska må bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg